پاتوق دوستان
پاتوق دوستان
مکانی برای دوستی و رفاقت صمیمی و حرف دل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 / 6 / 1391برچسب:خنده دار!, توسط سهراب |

 یه خواهرزاده دارم از بس معتاد چیپس وپفک شده بود بهش گفتیم ببین این میمونه اول آدم بوده،ازبس چیپس و پفک خورده میمون شده...طفلی ترک کرد.حالا دخترعمه ش اومده بهش گفته دیونه اون میمونه چون چیپس و پفک زیاد میخوره هم موتور سواری بلده هم اسکیت...
فک و فامیله...؟؟؟

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

داشتیم با بابام تو حیاط کار میکردیم بابام گشنش شد به مامانم گفت سالاد الویه درست کنه مامانم هم شروع کرد به درست کردن حدود 2 ساعت گذشت بابام رفت تو خونه من تا یک ساعت دیگه ادامه دادم به کار ماشین رو شستم حسابی کمک کردم رفتم تو خونه دیدم بابام داره لقمه آخر سالاد الویه ها رو هم میخوره ! مامانم من رو میبینه میگه ایـــــــــــــ واااااااااااای تو رو یادم رفــــــت !!!
فک و فامیل و مادر دلسوزه ما داریم ؟؟؟

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

یه "نصفه همبرگر" از ساندویچ خواهرم برداشتم،تو فیس بوک unfriend ام کرد

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

داشتم با گوشیم speed car بازی میکردم مامانم اومده گوشیمو ازم میگیره میگه به منم یاد بده!بهش یاد دادم حالا هر وقت تصادف میکنه با خنده یه چک یا پس گردنی بهم میزنه!حالا این هیچی بهش میگم مامان بده منم بازی کنم دیگه به خودمم نمیده؟!؟!؟!؟!(دیگه بمیرمم گوشیمو بهش نمیدم)
من: :(((((
مامانم: :)))))))))))))))
گوشیم: :@#$%^&*)

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

گوشی بابام تو جیب من بود
بهم میگه گوشیه من رو ندیدی منم گفتم تو جیب منه
یهو زارت گذاشت پس کلم!
گفتم چرا میزنی؟
میگه منو مسخره میکنی؟
میگم مسخره چیه ایناها تو جیب منه
دوباره زارت گذاشت پس کلم!
میگم واسه چی دوباره زدی!!؟
میگه آخه گوشیه من تو جیب تو چیکار میکنه!؟
گوشی رو دادم بهش و دوباره زارت گذاشت پس کلم(!)
فکو فامیله داریم ؟ قدیمی شده ! دوستو آشناس ما داریم ؟

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

تورو خدا زندگي مارو نيگا
من در طول تابستون فقط مامان بابامو تو مسير لپتاپ به كامپيوتر (دسكتاپ) و برعكس مببينم.
اِ چي شد؟
چرا فك و فاميل بي تقصيرن؟

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

صبح کله صحر ساعت 5 بابام اومده تو اتاقم با لگد منو از خواب پرونده میگه دیشب ماشینو جابجا کردم سوویچو کجا گذاشتم؟؟؟
من بد بخت: &(((((
بابام: :{<
سوویچ ماشین: : 0
بابای سحر خیزی دارم من!

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

ی بابا بزرگ دارم اگه ریش کامل بذارم میگه نگاش کن انگار جنگلی ها شده
ریشمو کامل میزنم میگه پسر نزن ریشتو گناهه مگه تو مسلمون نیستی
پروفوسوری میذارم
میگه فقط ریشت پروفوسوریه خودت ک هیچ ؛؛؛؛ نیستی
ریش بزی میذارم
میگه ملت نوه دارن منم نوه دارم آخه مگه تو بزی پسر!?!?!
موندم با این بابابزرگ چیکار کنم
فکوفامیلو حال کردین?!:-)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: